Суббота
27.04.2024
07:38
Категории раздела
Мои файлы [45]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Поиск
ДРУЗІ САЙТУ
Портал Академії ”освітній
КЛАСна компанія
"Весела Абетка" — Для дітей України Урок>
<br><a href=Cеть учителей начальных классов

”освітній
«Методичний портал»

КЛАСна компанія
ДОВКІЛЛЯ
ПОГРАЄМО!
САЙТ ВЧИТЕЛЯ КОЛЕСНИКОВОЇ ОКСАНИ МИХАЙЛІВНИ
Главная » Файлы » Мои файлы

КОНСПЕКТИ УРОКІВ З ЧИТАННЯ 3 КЛАС
22.10.2011, 22:27

Мета: Ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом Т. Коломіець. Удосконалювати навички правильного і виразного інтонаційного читання поетичних творів; розвивати вміння робити висновки. На основі опрацьованих текстів виховувати любов до праці, до природи. Обладнання: Портрет Т. Коломієць, таблиці складів, картки для розширення кута зору, Збірка віршів Т. Коломієць «Дощик - накрапайчик» Девіз уроку: Хто багато читає, той багато знає. Хто швидко читає, той багато зробити встигає. Народна мудрість. Хід уроку I. Організація класу до роботи. - Сьогодні ми будемо працювати під таким девізом (діти читають девіз з таблиці). Щоб встигнути зробити все, заплановане на урок, ви повинні читати швидко і, звичайно, гарно; А тему спочатку ми трошки розпитаємось. II. « Гімнастика» читання. 1. Артикуляційна вправа «Дмухання на пригорщу». Імітуючи дмухання на гарячий чай, діти мають подути на руку, вимовляючи пошепки « ф - ф - ф - ф» 2. Вправ « Свисток» Вдихнути носом, на повільному видиху відтворити тихий, подовжений, монотонний свист. Губи не напружувати. Економний видих. 3.Розпитування за таблицею складів. III. Перевірка домашнього завдання. Про що розповідається у вірші А. Костецького « Бюро знахідок»? А зараз ми перевіримо, як ви навчилися виразно інтонаційно читати вірш. Виразне читання вірша по частинах. Відповіді на запитання. - Як ти думаєш, чи визнав хлопчик помилки в своїй поведінці? Доведи. Кого називають роззявами? Який фразеологізм використано в цій частині вірша? Як про це пише автор? Що означає «загубити час у школі»? Яка головна думка цієї частини вірша? Яка знахідка « лежить і страждає»? Яких дітей ми називаємо чемними? Діти, які риси характеру належать до позитивних, а які до негативних? Що ви взяли корисного для себе з цього вірша? Яку знахідку не можна повернути? Чому? - Діти, я вам бажаю, щоб у своєму житті ви ніколи і ніщо не губили. IV. Підготовка до вивчення нового матеріалу. Робота в парах Прочитайте вірш, розсунувши половинки листка на найбільш можливу для вас віддаль. Розсипає сонце Рушив Дбай вранці Голубий взув зруч осідлав аж мигпо гіллі позолоту. ко по землі на роботу. одяг берет, ні сандалі, велосипед, тять педалі.

– Яке незвичайне ім'я почули у вірші? – Цей вірш, головний герой якого Дбайко, ми читали у 2 класі. Його назва «На роботу»? – Хто автор цього вірша? V. Повідомлення теми і мети уроку. – Як розвивалися події далі ви дізнаєтесь, прочитавши твори Т. Коломієць «Дбайкова пісень­ка в дорозі» і «Хто розсипав роси». А ще ознайомитесь із життєвим і творчим шляхом поетеси. VI. Ознайомлення із життєвим і творчим шляхом Т. Коломієць.
1. Розповідь учениці в кріслі автора. – Т. Коломієць народилася 1935 року в м. Корсунь - Шевченківський на Черкащині. Мама тяжко працювала, тому вихованням дівчинки займалася бабуся. Неписьменна баба Ганна знала напам'ять майже весь «Кобзар» і часто його цитувала дівчинці. Після школи Тамара навчалася на факультеті журналістики Київського університету. Ще бу -дучи студенткою, вона вже стала відомою поетесою. Нею написано для дітей багато віршів, казок, небилиць, лічилок, які ввійшли в такі збірки: «Починаються дива», «Жмурки», «Пісенька про гнома», «Пісня джерельця», «Дощик - накра -пайчик». 2. Опрацювання статті «Тамара Коломієць» (про неї) Учні читають статтю мовчки, відповідають на питання: Що нового ви дізналися про поетесу? VII. Опрацювання вірша Т. Коломієць «Дбайкова пісенька в дорозі»
1. Слухання вірша, який читає підготовлений учень. Про кого йде мова у вірші? 2. Словникова робота. Читання «пірамідок» слів з дошки,
путь друга дорога гукніть квилить клопітка відпочиває велосипед кружля - петля зупинилось - Доберіть синоніми до слів друг, гукніть. - Які слова, що записані на дошці, є близькими за значенням? Продовжіть цей ряд своїми синонімами ( путь, дорога, шлях, тракт, шосе і ін.) Поясніть значення слів квилить, клопітка, кружля - петля. - Доберіть синоніми до слів зупинилось, відпочиває. 3. Читання вірша учнями мовчки (2хв) 4. Аналіз змісту вірша. Вибіркове читання. - Хто у Дбайка помічник і друг? - Прочитайте опис велосипеда. - Кому допомагав Дбайко? Прочитати. - Чи відпочиває хлопчик? Доведіть словами тексту. - Чому в нього таке ім'я - Дбайко? - Які риси характеру має цей хлопчик? Створіть словесний портрет Дбайка. - Який епізод вірша зображено на малюнку? - В якому віршику ви читали про хлопчика, який тримав у долонях пташку? - Чого вчить нас цей віршик? VIII. Фізкультхвилинка. IX. Опрацювання вірша Т. Коломієць «Хто розсипав роси» 1. Мовчазне читання вірша учнями (Іхв) 2. Відповіді на запитання вчителя. - Назвіть героя вірша. - Які ще імена є у Дбайка? - Прочитайте, за що Дбайка назвали Посипайком, Поливайком, Політайком. Невидайком? - Як ще названо Дбайка? Чому? - Якими новими справами він займався? 3. Повторне читання вірша (читають в парах напівголосно, працюють над правильним інтонуванням речень) 4. Виразне читання вірша вголос окремими учнями. X. Закріплення вивченого (робота в групах) 1 група. Оберіть правильні твердження. О У Дбайка був друг - велосипед. О Ім'я Дбайко походить від слова «дбайливий» О Дбайку був потрібен велосипед, щоб встигати робити добрі справи. О Дбайку був потрібен велосипед, тому що хлопчик дуже любив кататися на ньому. О Дбайко допомагав тільки дітям. О Дбайко - друг природи. 2 група Від яких слів утворилися інші імена Дбайка? З'єднай лініями. Посипайко літати Поливайко потішка Політайко сипати Невидайко лити Поспішайко сміх
Посмішайко спішити Потішайко видіти 2 група Пригадай твори Т. Коломієць. Зєднай лініями рядки і назви віршів поетеси. Тож на кожній пелюстинці між квіток, Мов у шапці - невидимці, сто казок. О О «Вітрисько» Ой і хитра казка ця, бо не видно їй кінця. Доки дід на світі житиме, то усе обід варитиме. О О « Подарунок» Ой, вітриську, робиш шкоду! Угамуйся хоч мить! О О «Дідів обід» От дарунок так дарунок! От малюнок так малюнок! Мишка глянула з нори: - Дуже гарні кольори! «Задзвонив синенький Хто назве їх по порядку, дзвоник» той відчинить диво - хатку. О О 4. група Складіть строфу вірша «Дбайкова пісенька в дорозі» О Така робота копітка - О Зламав хтось клена - малюка - О ну як мені без друга? О перебинтуєм туго. 5. група Роз'єднайте слова і прочитайте строфу. Згніздечкавипалопташа ііквилитьзпереляку. Велосипеде, поспішай! - Підсадимнагілляку. XI. Хвилинка поезії. Учні читають напам'ять вірші Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник», «Дідів обід», «Вітрисько». XII. Підсумок уроку. «Мікрофон» - Про кого ми читали на уроці? - Чому у хлопчика таке ім'я? - Для чого ми це читали? - Хто автор віршів про Дбайка? - Що ти дізнався про Т. Коломієць? XIII. Домашнє завдання. Навчитися виразно інтонаційно читати вірші. Знати біографію Т. Коломієць.

Категория: Мои файлы | Добавил: звезда
Просмотров: 7065 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: