Інтерактивні вправи МОЗКОВИЙ ШТУРМ Чому ми брешемо? 1. Учитель звертається до всього класу: " Як ми думаємо або чому ми брешемо?" Називає проблему, яку треба розв'язати та запрошує взяти участь в її обговорення шляхом обдумування. Він розповідає історію з життя, яка пов'язана з темою даного інтерактивного методу. 2. Обрана проблема записується на дошці. 3. Всі учасники "штурму" думають про проблему, здійснюється вибір правильних ідей і пошук спільних причин, які створюють цю проблему. 4. На дошці записуються всі ідеї, які пропонуються: Причина 1 – бажання самоствердитись, причина 2 – намагання приховати провину, причина 3 – внести азарт в своє життя. 5. Робота в зошиті: після того, як майже всі причини зібрано, учні в зошитах аналізують, розвивають ці причини. 6. Проводиться обговорення і оцінювання запропонованих визначень, вибирається якомога більше ідей щодо вирішення проблеми.
АЖУРНА ПИЛКА На попередньому уроці вчитель роздав кожному учневі картку певного кольору з номером на ній (від 1 до 4). Сформувалося 4 групи по чотири особи в кожній . Групи отримали певні завдання. "Червоні" – сформулювати, довести та пояснити на прикладах утворення вищого ступеня порівняння прикметників в англійській мові. "Сині" – сформулювати, довести та пояснити на прикладах утворення найвищого ступеня порівняння багатоскладових прикметників. "Зелені" – сформулювати, довести та пояснити на прикладах утворення присвійного іменника в англійській мові. "Жовті" – Сформулювати, довести та пояснити на прикладах утворення ступенів порівняння одно- та двоскладових прикметників. Вправа будується за такими етапами: 1) учням пропонується об'єднати в групи відповідно до кольору картки, яку вони отримали ("домашні" групи). У домашніх групах учні обмінюються інформацією, проводять взаємоопитування, розв'язують завдання, підготовані вдома. 2) учитель пропонує учням об'єднатися в групи відповідно до своїх номерів ("експертні" групи). У кожній "експертній" групі опиняються представники з кожної "домашньої" групи. Учасники та учасниці формулюють, доводять, показують на прикладах утворення ступенів порівняння прикметників та записують у зошитах. 3) учитель пропонує учням об'єднатися в "домашні" групи, учасники яких обмінюються між собою інформацією, отриманою в "експертних" групах (формулюють, доводять та пояснюють утворення найвищого ступеня порівняння прикметників та показують на прикладах). 4) клас об'єднується в загальне коло для підбиття підсумків уроку.
|