Контрольна робота № 6 (І в-нт) 1. Розв’яжи задачу. У шкільній бібліотеці одній шафі 160 книжок, у другій шафі – на 70 книжок менше, ніж у першій, а в третій – на 180 книжок менше, ніж у першій і другій шафі разом. Скільки книжок у третій шафі? 2. Виконай письмове додавання. 436 + 247 137 + 125 164 + 429 3. Виконай письмове віднімання. 996 – 642 687 – 435 827 – 596 4. Виконай дії з іменованими числами. 5м 4дм – 6дм 4м – 2дм 1кг – 400г 5.Завдання. Побудуй прямокутник, довжина якого 6см, а ширина у 2 рази менша. Знайди його периметр. 6*. Поділи відрізок довжиною 12см на три такі відрізки, щоб довжина одного дорівнювала сумі довжин двох інших. 7*. Із 18дм дроту зігнули рівносторонній трикутник, а з 20дм – квадрат. Порівняй довжини сторін трикутника і квадрата. Контрольна робота № 6 (ІІ в-нт) 1. Розв’яжи задачу. В одному таборі відпочивало 346 школярів, а в другому – на 80 школярів більше, ніж у першому, а в третьому на 329 менше, ніж в першому і другому разом. Скільки школярів відпочивало у третьому таборі? 2. Виконай письмове додавання. 386 + 540 639 + 284 285 + 154 3. Виконай письмове віднімання. 627 – 118 845 – 523 750 – 169 4. Виконай дії з іменованими числами. 6м 5дм – 7дм 3м – 4дм 1кг – 300г 5.Завдання. Побудуй прямокутник, довжина якого 8см, а ширина у 4 рази менша. Знайди його периметр. 6*. Поділи відрізок довжиною 10см на три такі відрізки, щоб довжина одного дорівнювала сумі довжин двох інших. 7*. Із 40см дроту зігнули квадрат, а з 27см – рівносторонній трикутник. Порівняй довжини сторін квадрата і трикутника.