Аналіз відвіданого уроку ______ _______ ________ _______ учитель дата урок клас Тема уроку___________________________________________ Мета уроку___________________________________________ (відповідність програмі) _______________________________ Мета відвідування: ___________________________________ 1. Готовність класу до проведення уроку (стан робочих місць учнів і учителя, наявність в учнів навчальних посібників, поурочного плану в учителя, його якість тощо) ______________________________________________________ 2. Структурні частини уроку, їх термін і послідовність а) опитування ___________________________________________ б) вивчення нового матеріалу ______________________________ в) закріплення, повторення ________________________________ г) методика визначення домашнього завдання ________________ 3.Методи і прийоми навчання і виховання на уроці а) науковість і гуманітарна спрямованість викладання, використання змісту уроку у виховних цілях; профілізація навчання б) реалізація засад особистісно-орієнтованої освіти в)як здійснюються на уроці дидактичні принципи – свідомість, активність, наочність, доступність, міцність знань г) як враховуються у навчальному процесі дидактичні фактори: навченість, мотивація навчання, навчальне середовище д)особливості створення на уроці проблемної ситуації е) культура мовлення учнів , уміння учнів використовувати одержані знання на практиці є) фізичний стан учнів , профілактика захворювань (дотримання правильної пози, збереження зору, запобігання перевтоми) ж) застосування активних методів навчання, зв’язок із сучасною наукою і технікою, із сучасним життям, місцевим матеріалом з) міжпредметні зв’язки и) види і місце самостійної роботи учнів над підручником і) використання ТЗН, наочності і роздаткового матеріалу ї) врахування індивідуальних особливостей учнів, диференційованість завдань для учнів й) врахування фактора перевантаженості учнів завданнями на уроці і домашніми завданнями 4. Результати уроку: а) виконання плану уроку б) досягнення мети в) обсяг і якість знань учнів (свідомість, глибина, міцність) г) чи досягнуто приросту знань, умінь, навичок учнів на основі раніш вивченого д) чи враховані при оцінюванні навчальних досягнень учнів комплекс навченості, мотивації навчання е) чи позитивне навчальне середовище є) чи не вплинув урок на здоров’я учня ж) виховний ефект уроку 5.Висновки щодо уроку: а) здобутки: _______________________________________________ б) недоліки: _____________________________________ в) поради, пропозиції, вказівки: _________________________ Підпис учителя _______________